fredag 4 september 2009

Väntan är lång...


Vad väntar jag på? Jo, i början av oktober förra året var en fotograf och en stylist hemma hos oss och gjorde ett reportage och som vanligt är kommer det att publiceras denna höst. Jag väntar nu med spänning på att få veta i vilken tidning och i vilket nummer det kommer att vara med. Pysslade lite häromdagen, bytte kuddar i kökssoffan m.m. och när jag rotade bland mina gamla prylar hittade jag en gammal spegel utan upphängningsanordning som fick stå på skänken tillsammans med lite annat... Det är riktigt höstrusk här idag, blåsigt och regnet hänger i luften. Som gjort för inomhuspyssel som att tvätta sofföverdrag och förbereda lite för ett eventuellt "fredagsmys". Ha en härlig fredag! M

1 kommentarer:

me and alice sa...

Hej!
Vad fint du har!
Visst är det lite mysigt ändå med hösten att man får boa in sig lite grann! Ska bli spännande att se reportaget hemifrån dig!!!
Världens sötaste lilla Love har ni också!!
Kram Susanne