torsdag 24 september 2009

hemma-hos...

De senaste dagarna har varit en nervös väntan... I oktober förra året gjordes ett hemma-hos-reportage hos oss och idag var det dags för det att se dagens ljus. Jag hade inte sett någon av bilderna som fotograf och andra valt ut så jag hade inte en aning om hur det skulle bli. Idag och i morgon finns vi i alla fall med i Aftonbladets extra tjocka bilaga "Hem & trädgård" med ett flersidigt reportage.

Ganska mycket har hunnit hända här hemma under det här året både ute och inne, men så är det väl alltid. En av mina fina hästar fick i alla fall en framträdande plats i tidningen, vilket gör mig väl så stolt. Jag är ganska nöjd med resten också, även om det "känns lite gammalt och inaktuellt" på sina håll inifrån hemmet. Det här var det första reportaget som gjorts hos oss. Vi får helt enkelt se om det blir fler framöver... vilket jag såklart hoppas! Vi hade två härliga tjejer här förra hösten som fotade och fixade en hel dag - tack ska ni ha!

Kram M

3 kommentarer:

Kristin sa...

Det va ett fint reportage! Köpte såklart tidningen igår :)

The Secret Garden sa...

Vad spännande med ett reportage! Kan tänka mig att det är både stressigt och jättekul samtidigt.

Anonym sa...

Jasså var det er vi fick besöka?! Vad skoj! Jag köpte tidningen innan jag läste ditt blogginlägg. Superfint reportage!